روش های تقریبی چسبندگی برای خانواده های شمارش پذیری ازنگاشت های نامنبسط در فضاهای باناخ

پایان نامه
چکیده

فرض کنیم c یک زیرمجموعه ی محدب، بسته وناتهی در یک فضای باناخ e و {ُsn} خانواده ای از نگاشت های نامنبسط از c به توی c باشد به طوری که مجموعه نقاط ثابت مشترک خانواده {sn} ناتهی است. دنباله {xn} در c را به ازای هر n ، باx=1x در c xn+1=an f(xn)+(1-an)snxn تعریف می کنیم که در آن ( an}?(0,1 } وf یک انقباض از c به c است. در این پایان نامه شرایطی بر{ an} و {sn} تعیین می کنیم که تحت ان شرایط {xn} همگرای قوی به یک نقطه ثابت مشترک {sn} است.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

روش تقریب چسبندگی برای یک خانواده متناهی از نگاشت های غیر انبساطی فضاهای باناخ

در این پایان نامه ابتدا وجود نقطه ثابت برای نگاشت غیر انبساطی بررسی و سپس برای تعیین نقطه ثابت از روش تقریب چسبندگی استفاده می گردد. در این روش الگوریتم تکرار معرفی و با استفاده از آن نحوه بدست آوردن نقطه ثابت مورد بحث قرار می گیرد . سپس با تعمیم این الگوریتم نقطه ثابت مشترک برای خانواده متناهی از نگاشتهای غیر انبساطی در فضای باناخ مورد بررسی قرار می گیرد.

15 صفحه اول

تقریب نقاط ثابت مشترک برای خانواده های متناهی از نگاشت های به طور ناخودمجانب نامنبسط در فضاهای باناخ

گیریم e فضای باناخ به طوریکنواخت محدب حقیقی بوده و kزیرمجموعه ی ناتهی محدب بسته ای از e که توسط درون بر p درون بری نامنبسط باشد. فرض کنیم نگاشت های به طورناخودمجانب به توی e باشند. دراین صورت با انتخاب دنباله طبق شرایط مذکور در مقاله بافرض همگرایی قوی وضعیف دنباله برای نقطه ثابت مشترک خانوده اثبات خواهد شد. اگر نگاشت های نامنبسطی فرض شوند ودوگان از درخاصیتkadec-klee صدق کند آنگاه قضیه همگرایی ض...

میانگین پذیری تقریبی از مرکز فضاهای باناخ

در این پایان نامه به بیان مفهوم میانگین پذیری تقریبی روی مرکز فضاهای باناخ می پردازیم، همچنین نشان می دهیم اگر g یک گروه موضعا فشرده باشد و اگر مرکز l^(g) میانگین پذیر تقریبی باشد آنگاه g میانگین پذیر است.

15 صفحه اول

روش تقریب چسبندگی برای نگاشت های به طور مجانبی غیرانبساطی در فضاهای باناخ

روش تقریب چسبندگی برای یافتن یک جواب خاص در سال 2000 توسط مودافی معرفی شد. در این روش می توان دو دنباله به دست آورد که یکی از روی یک صورت ضمنی این روش و دیگری از روی صورت صریح آن ساخته می شود. با یافتن این دو دنباله تحت شرایط مناسب می توان دید که هر دو به نقطه ی ثابت نگاشت های موردنظر همگرا می باشند.

15 صفحه اول

شناسایی ترکیب های هتروتیک برای ویژگی های چسبندگی دانه برنج با استفاده از روش GGE بای‌پلات

روش GGE بای‌پلات یکی از روش­های مناسب برای تجزیه و تحلیل داده­هایی است که ساختار دوطرفه دارند. در این تحقیق، از روش GGE بای‌پلات جهت شناسایی ترکیب­های امیدبخش هتروتیک برای ویژگی­های چسبندگی دانه برنج در نتاج حاصل از تلاقی­های دای‌آلل کامل 8×8 استفاده شد. در تلاقی‌های مستقیم، والدین دیلمانی، RI1843046، IR50 و RI184421 به عنوان ترکیب‌شونده‌های عمومی برای صفت حداکثر چسبندگی شناسایی شدند، در حالی‌ک...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید چمران اهواز

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023